Google MyBussines

Facebook és la xarxa social amb més usuaris del món amb un mercat objectiu molt ampli. L’edat dels seus usuaris va dels 13 anys a persones de més de 65 anys que han crescut amb la xarxa. Trobem gent de totes les classes socials i ocupacions, tant homes com dones.
Es tracta d’una xarxa amb un públic molt ampli a l’hora d’utilitzar-la com a canal de comunicació per al nostre negoci. Facebook permet el feedback directe en temps real amb l’usuari, i això pot ser una arma molt potent al nostre favor, però si es gestiona de manera incorrecta, una bomba de rellotgeria.

Background
L’aplicació
Facebook és literalment, un llibre de cares: cares de PERSONES. Per tant, el perfil personal està destinat únicament a persones, amb el que si Facebook detecta que la teva empresa està oberta amb un perfil personal, el més normal és que t’ho tanquin i que et posin problemes per a poder accedir de nou a la xarxa social.
Si vols assegurar-te que els continguts del teu negoci arribin a ulls i oïdes dels consumidors, tenir una forta presència en Facebook és fonamental. Per a treure el màxim profit de la teva pàgina de Facebook (és a dir, atreure als visitants, conduir-los al teu lloc web i convertir-los en clients), has d’optimitzar la teva presència en aquesta plataforma.
Opcions
Si no tens encara pàgina d’empresa a Facebook, t’ajudarem a crear una amb la teva imatge corporativa, amortitzarem cada secció de l’aplicació i muntarem un calendari i un llibre d’estil per les teves publicacions. Si ja tens una pàgina creada i en funcionament però no pots fer-te càrrec o veus que no obtens bon rendiment, l’actualitzarem i professionalitzarem. Et donarem tots els consells necessaris per portar-la endavant.


El millor per al teu Facebook
Les publicacions de Facebook que contenen imatges obtenen 2.3 vegades més interaccions que les publicacions sense imatges. A més, el 75-90% de l’efectivitat de la publicitat que està en Facebook depèn de les imatges.
Per aquest motiu, t’ajudem a publicar contingut visualment atractiu com a una de les mesures més importants que pots prendre per a millorar la teva estratègia en Facebook.
Millor qualitat que quantitat! La nostra feina com a professionals del màrqueting és publicar contingut en les xarxes socials que sigui interessant, entretingut, útil o rellevant per a l’audiència. Això significa triar temes rellevants i redactar textos que delectin a l’audiència.
El contingut de qualitat és el que fa que un usuari faci like a la pàgina, ens segueixi i sobretot, ens recomani.
Els vídeos a Facebook es reprodueixen automàticament en la secció de notícies de les persones, es veuran sense so fins que l’usuari activi el volum. Com més captivador sigui el teu vídeo, més aconseguiràs que les persones es quedin a veure’l.
A més, treu profit de Facebook Live, ja que Facebook classifica els vídeos en directe millor que altres vídeos i tipus de publicacions. T’ensenyem a fer-ho!
Facebook Analytics és una eina d’anàlisi que et permet mesurar i analitzar la teva presència en Facebook. Et permet entendre quins tipus de continguts resulten atractius o no per als teus seguidors.
Podràs analitzar la retenció de seguidors, el valor total de compra per segments, així com el recorregut de les persones des de la teva pàgina de Facebook fins a la conversió.
