xarxes socials
El límit el poses tu
T'ajudem amb les Xarxes Socials? #solatecinformatica
És una gran sort que ens haguem trobat, per que tot i ser uns usuaris habituals de totes les Xarxes Socials, sabem que son unes grans devoradores de temps. Temps que possiblement tu necessites per ocupar-te del realment important: el teu negoci. Si necessites ajuda amb elles:
TRIA LES TEVES XARXES
Tens dubtes sobre quines son les Xarxes Socials que més convenen al teu negoci? Nosaltres t’ajudem a triar amb un anàlisi inicial totalment gratuït per que puguis iniciar-te. Si ja ets usuari d’algunes xarxes socials però creus que no li estàs treient tot el profit del seu potencial, contacta amb nosaltres i t’assessorarem.
Instagram és una de les xarxes més populars per a compartir imatges, és espontània i molt sensorial. Els filtres que s’utilitzen evoquen directament als sentiments dels usuaris: als seus records. És una xarxa fantàstica per a promocionar tendències i moda. És la plataforma gràfica per excel·lència i ens ajudarà a crear un vincle emocional cap a la nostra marca.
Els nostres serveis de Community Manager en Instagram consistiran a publicar amb la regularitat adequada per a tenir bons Resultats en la xarxa, fer un bon ús dels #hastags per a aconseguir més popularitat, interactuar amb l’audiència, penjar imatges interessants aportades per tu o dissenys de producció nostra.
Facebook és el Mitjà social amb més usuaris del món amb un mercat objectiu molt ampli. L’edat dels seus usuaris va dels 13 anys a persones de més de 65 anys que han crescut amb la xarxa. Trobem gent de totes les classes socials i ocupacions, tant homes com dones.
Es tracta d’una xarxa amb un públic molt ampli a l’hora d’utilitzar-la com a canal de comunicació per al nostre negoci. Facebook permet el feedback directe en temps real amb l’usuari, i això pot ser una arma molt potent al nostre favor, però si es gestiona de manera incorrecta, una bomba de rellotgeria.
Linkedin és la xarxa social empresarial per excel·lència i la més gran del món. No sols serveix per a promocionar-se, sinó per a establir connexions, relacions, grups de treball… És el portal professional que ens permetrà aconseguir contactes professionals de qualitat, relacionar-nos amb altres empreses, establir-nos com a referents sectorials, fer campanyes publicitàries…
També és una eina ideal per a connectar amb perfils interessants per a treballar en l’empresa, establir credibilitat, expandir-se al temps de fer negocis… Linkedin no sols és un perfil, sinó que ens permet promoure els nostres serveis i productes així com explicar les novetats de la nostra empresa, entrar en grups de treball, etc.
YOUTUBE
El proverbi xinès “una imatge val més que mil paraules” pren tot el seu sentit quan parlem de Youtube. Youtube és el lloc web que acumula més de 13 milions d’hores d’enregistrament de vídeos i és una eina de posicionament SEO molt potent, però cal configurar els paràmetres correctament per a obtenir bons resultats. El títol, la descripció, les paraules clau, el contingut… Tots són camps rellevants per al SEO en els nostres vídeos de Youtube. Pensem que Youtube és un gran instrument publicitari amb més de mil milions d’usuaris, i que gràcies a Youtube podem dur a terme campanyes de vídeo màrqueting que es convertiran en més vendes dels nostres productes o més visites en la nostra web.
Twitter és el microbloguin per excel·lència on es realitzen més de 130 milions de tuits al dia. És una eina molt potent que ens permetrà mantenir un canal obert per interactuar amb altres empreses o clients, seguir les tendències del moment, etc. Twitter ens permetrà donar a conèixer els nostres serveis entre moltes altres coses. Podrem parlar i ensenyar els nostres productes, generar descomptes especials, promocions … És una eina molt potent per a promoure contingut directe i efectiu. Un mal ús de Twitter així com de les altres xarxes socials, pot posar en perill la reputació social de la nostra empresa, per tant una gestió correcta de la xarxa és molt important.
Pinterest és una xarxa d’imatges i vídeos que ens permet organitzar per taules, categories, filtrar, compartir… Podem crear col·leccions, agrupar les imatges per temàtiques, colors, etc. Es tracta d’una plataforma molt visual d’una gran facilitat d’ús i amb un públic objectiu molt específic.
Les nostres accions consistiran a publicar amb la regularitat adequada per a tenir bons Resultats en la seva pàgina d’empresa de Pinterest, interactuar amb l’audiència, generar un discurs visual atractiu i variat que ens comporti compromís amb els seguidors, etc. Es tracta de definir una estratègia específica que ens ajudi a complir els nostres objectius.
TIKTOK
Creada en 2014 sota el nom inicial de Musical.ly, TikTok és la xarxa social que ha desbancat a Instagram com la tercera xarxa social més descarregada del món, només darrere de Whatsapp i Facebook Messgenger.
Fer publicitat en Tiktok és possible, però al contrari que succeeix amb Facebook i Instagram, no existeix un espai obert al públic des del qual gestionar els teus anuncis. Ara com ara, si vols publicitar la teva marca en la xarxa social, funciona mitjançant contacte des del seu formulari per a anunciants i no és feina gaire fàcil si no ets un professional.
Els paquets publicitaris que ara com ara ofereixen potser es troben lluny de l’abast dels pressupostos més humils, no obstant això, una dels millors avantatges de TikTok és el seu bon funcionament orgànic. Si el contingut de la teva marca és bo i connecta amb l’audiència, la seva visibilitat creixerà com l’escuma sense necessitat d’inversió directa.
SNAPCHAT
Snapchat és d’aquelles apps que han revolucionat la forma que tenim de comunicar-nos. El fet de combinar el fenomen visual amb una eina exclusivament de missatgeria ha estat clau: sempre hem dit que una imatge val més que mil paraules, però amb Snapchat hem passat directament, a ignorar les paraules per a comunicar-nos.
Snapchat compta amb 187 milions d’usuaris actius diaris i 255 milions mensuals, dels quals, un 76% compren online, així que és una xarxa fantàstica per a campanyes relacionades amb ecommerce. A més, els usuaris de Snapchat són particularment actius. Passen més de 30 minuts al dia en l’aplicació, l’obren 25 vegades de mitjana, i més del 60% d’ells crea continguts amb la càmera diàriament. Si la teva marca es dirigeix fonamentalment a un públic jove, és probable que tinguis molt a guanyar unint-te a aquesta xarxa social.
GOOGLE MY BUSINESS
Tens una botiga o negoci físic? Doncs ara més que mai necessites gestionar d’una manera PROFESSIONAL la teva presència a Internet.
Sabies que a Google es realitzen 3,8 milions de cerques cada minut? Milions de persones busquen restaurants, botigues, cafeteries… en definitiva, negocis. El fet de tenir una fitxa a Google My Business amb els detalls del teu negoci pot fer que la teva empresa destaqui i converteixi aquestes cerques en clients.
Google My Business és una eina gratuïta creada per Google per a ajudar les empreses a gestionar la seva presència en internet. Permet vincular un negoci amb l’entorn, és a dir, a través d’un únic panell permet una gestió més eficient i senzilla perquè puguis afegir informació relativa al teu negoci, com, per exemple, una breu ressenya tipus “qui som”, informació de contacte, on se situa la teva empresa, horari d’obertura i tancament, etc.
Bàsicament, l’objectiu de Google My Business és oferir major visibilitat al teu negoci i que els teus clients puguin trobar-te més fàcilment, per la qual cosa des d’una sola interfície de gestió, Google MyBusiness reuneix diverses eines (Google Places, Google Maps). Ben gestionat, pot ser una eina potent per millorar la teva reputació a Internet i en el cas de que hagis tingut algun problema en aquest sentit, et podem ajudar a revertir aquesta crisi.
APLICACIONS DE MISSATGERIA
Whatsapp, Messenger o Telegram per a vendre o comunicar-te amb els teus clients? I tant!
Les aplicacions de missatgeria no son ben bé Xarxes Socials, però ben utilitzades poden ser excel·lents eines de màrqueting. Poques aplicacions poden acostar-nos tant als usuaris com aquestes, la qual cosa els dóna un potencial enorme per a captar i fidelizar clients.
MESSENGER
Messenger és l’eina de missatgeria instantània de Facebook que fan servir 1300 milions d’usuaris a tot el món. Messenger es va transformar en una de les eines de missatges més populars del món i la gent i les empreses intercanvien més de 20.000 milions de missatges en ella cada mes. A més d’una aplicació de missatgeria, Messenger també té una funció “Stories” exclusiva. Per a les empreses, té algunes característiques interessants, com bots i respostes intel·ligents. També es pot fer servir per a reservar cites amb empreses mitjançant una interfície de reserva de cites.
HANGOUTS
Hangouts és ni més ni menys que un altre funcionalitat “gratuita” de Google que serveix com a aplicació de missatgeria instantània, i destaca el seu sistema de trucades telefòniques i de videoconferència. A més, en la variant de Hangouts on Air poden participar un nombre il·limitat de persones i això encaixa molt bé amb l’organització d’accions de màrqueting com el pot ser el format webinar que cada vegada són més populars en la formació i el màrqueting online. Una altra manera de treure-li tot el profit és muntar demostracions gratuïtes en viu dels teus productes. Una bona demostració d’un producte és un dels millors arguments de venda! En aquest cas, els Hangouts són una alternativa fantàstica ja que els pots aprofitar per dues bandes: fer primer el Hangout i alhora aprofitar el vídeo que en surti per a mantenir-lo en el teu propi canal de YouTube i que continuï rebent visites.
Potser WhatsApp no ha estat pensada per al màrqueting, però ha estat tan temptador utilitzar-les per a això que s’ha creat Whatsapp Business. La solució de WhatsApp Business et permet ser més accessible i convertir els teus prospectes. Si els teus clients no estan llestos per a fer una compra, poden contactar-te per a trobar la informació i l’assistència que necessiten per a prendre una decisió. A més, si aconseguim crear un grup amb un nombre d’usuaris considerable, podem informar sobre els nostres productes o serveis publicant en els nostres “estats” : promocionant ofertes o creant contingut original en format de vídeo o imatge per a fidelizarlos. Igualment, també podem fer ús de WhatsApp per a oferir un servei més personalitzat.
Però ull! WhatsApp, igual que qualsevol altre servei de missatgeria modern, està preparat per a detectar i bloquejar a tots aquells que facin propaganda massiva. Si envies textos genèrics, promocions massa agressives o qualsevol missatge no desitjat als teus clients, et bloquejaran per considerar-te correu brossa (SPAM). Un recordatori sobre una visita, informació sobre un producte o una simple salutació són el peu cap a la venda. L’important és que el client el percebi com una cosa personal. És important fer servir aquesta eina d’una manera acurada i professional.
TELEGRAM
Telegram és ara com ara, casi exclusivament coneguda per ser una de les grans alternatives a WhatsApp, però és una gran desconeguda en quant a funcions de màrqueting. Sens dubte, la millor funció de Telegram és el “Bot Payments API”, servei molt semblant al d’iTunes i Google Play Store en el qual podem monetitzar nostre “chatbot” venent productes o serveis de la nostra marca.
Telegram també ens permet crear un canal unidireccional en el qual podem anar acumulant seguidors, com si de YouTube es tractés. Aquesta és una funció molt interessant perquè ens permet captar un gran nombre de clients potencials i atacar-los amb contingut en vídeo per a fer-los consumidors fidels del nostre producte o servei.
El millors serveis per a les teves
XARXES SOCIALS
Les publicacions en Xarxes Socials que contenen imatges obtenen 2.3 vegades més interaccions que les publicacions sense imatges. A més, el 75-90% de l’efectivitat de la publicitat depèn de les imatges.
Per aquest motiu, t’ajudem a publicar contingut visualment atractiu com a una de les mesures més importants que pots prendre per a millorar la teva estratègia a Internet.
Millor qualitat que quantitat! La nostra feina com a professionals del màrqueting és publicar contingut en les xarxes socials que sigui interessant, entretingut, útil o rellevant per a l’audiència. Això significa triar temes rellevants i redactar textos que delectin a l’audiència.
El contingut de qualitat és el que fa que un usuari faci like a la pàgina, ens segueixi i sobretot, ens recomani.
Avui dia és imprescindible el format audiovisual per a generar continguts atractius i interactius amb els usuaris. Hem d’innovar i la clau està en el contingut i la producció de vídeos. Per a això, és necessari tenir en clar l’estratègia que es vol utilitzar i el per què del vídeo. Sens dubte ha de ser un contingut de valor, que li arribi a l’usuari. Històries de Facebook o Instagram, Directes, videos publicitaris o video-tutorials. Tots son vàlids!
Mesurar i analitzar la teva presència i accions a les Xarxes Socials és fonamental per la teva estratègia. Et permet entendre quins tipus de continguts resulten atractius o no per als teus seguidors.
T’ajudarem a analitzar i seguir la retenció de seguidors, el valor total de compra per segments, així com el recorregut de les persones des de les teves Xarxes fins a la conversió.
La combinació guanyadora
1er
Dissenyem la teva web
2on
Et donem d’alta a totes les Xarxes socials que interessin al teu negoci
3er
Generem continguts i publicacions
4t
Publicitat Online
tens algun dubte?
Demana un pressupost sense compromís
T’assessorem per a proporcionar-te les solucions tecnològiques que millor s’adapten al teu negoci.
xarxes socials
El límit el poses tu
T'ajudem amb les Xarxes Socials? #solatecinformatica
És una gran sort que ens haguem trobat, per que tot i ser uns usuaris habituals de totes les Xarxes Socials, sabem que son unes grans devoradores de temps. Temps que possiblement tu necessites per ocupar-te del realment important: el teu negoci. Si necessites ajuda amb elles:
TRIA LES TEVES XARXES
Tens dubtes sobre quines son les Xarxes Socials que més convenen al teu negoci? Nosaltres t’ajudem a triar amb un anàlisi inicial totalment gratuït per que puguis iniciar-te. Si ja ets usuari d’algunes xarxes socials però creus que no li estàs treient tot el profit del seu potencial, contacta amb nosaltres i t’assessorarem.
YOUTUBE
TIKTOK
SNAPCHAT
GOOGLE MY BUSINESS
Tens una botiga o negoci físic? Doncs ara més que mai necessites gestionar d’una manera PROFESSIONAL la teva presència a Internet.
Sabies que a Google es realitzen 3,8 milions de cerques cada minut? Milions de persones busquen restaurants, botigues, cafeteries… en definitiva, negocis. El fet de tenir una fitxa a Google My Business amb els detalls del teu negoci pot fer que la teva empresa destaqui i converteixi aquestes cerques en clients.
Google My Business és una eina gratuïta creada per Google per a ajudar les empreses a gestionar la seva presència en internet. Permet vincular un negoci amb l’entorn, és a dir, a través d’un únic panell permet una gestió més eficient i senzilla perquè puguis afegir informació relativa al teu negoci, com, per exemple, una breu ressenya tipus “qui som”, informació de contacte, on se situa la teva empresa, horari d’obertura i tancament, etc.
Bàsicament, l’objectiu de Google My Business és oferir major visibilitat al teu negoci i que els teus clients puguin trobar-te més fàcilment, per la qual cosa des d’una sola interfície de gestió, Google MyBusiness reuneix diverses eines (Google Places, Google Maps). Ben gestionat, pot ser una eina potent per millorar la teva reputació a Internet i en el cas de que hagis tingut algun problema en aquest sentit, et podem ajudar a revertir aquesta crisi.
APLICACIONS DE MISSATGERIA
Whatsapp, Messenger o Telegram per a vendre o comunicar-te amb els teus clients? I tant!
Les aplicacions de missatgeria no son ben bé Xarxes Socials, però ben utilitzades poden ser excel·lents eines de màrqueting. Poques aplicacions poden acostar-nos tant als usuaris com aquestes, la qual cosa els dóna un potencial enorme per a captar i fidelizar clients.
MESSENGER
HANGOUTS
TELEGRAM
El millors serveis per a les teves
XARXES SOCIALS
Les publicacions en Xarxes Socials que contenen imatges obtenen 2.3 vegades més interaccions que les publicacions sense imatges. A més, el 75-90% de l’efectivitat de la publicitat depèn de les imatges.
Per aquest motiu, t’ajudem a publicar contingut visualment atractiu com a una de les mesures més importants que pots prendre per a millorar la teva estratègia a Internet.
Millor qualitat que quantitat! La nostra feina com a professionals del màrqueting és publicar contingut en les xarxes socials que sigui interessant, entretingut, útil o rellevant per a l’audiència. Això significa triar temes rellevants i redactar textos que delectin a l’audiència.
El contingut de qualitat és el que fa que un usuari faci like a la pàgina, ens segueixi i sobretot, ens recomani.
Avui dia és imprescindible el format audiovisual per a generar continguts atractius i interactius amb els usuaris. Hem d’innovar i la clau està en el contingut i la producció de vídeos. Per a això, és necessari tenir en clar l’estratègia que es vol utilitzar i el per què del vídeo. Sens dubte ha de ser un contingut de valor, que li arribi a l’usuari. Històries de Facebook o Instagram, Directes, videos publicitaris o video-tutorials. Tots son vàlids!
Mesurar i analitzar la teva presència i accions a les Xarxes Socials és fonamental per la teva estratègia. Et permet entendre quins tipus de continguts resulten atractius o no per als teus seguidors.
T’ajudarem a analitzar i seguir la retenció de seguidors, el valor total de compra per segments, així com el recorregut de les persones des de les teves Xarxes fins a la conversió.